Bosch Maxx WTW86363NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Maxx WTW86363NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Miskoop 16-11-2021

Miskoop

Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

Onze droger met luchtafvoer na 12 jaar vervangen door een zuinige Warmtepompdroger. Vanwege goede ervaring met andere Bosch producten voor deze droger gekozen met 5 jaar garantie. Zelfreinigende condensor. Handig dachten we. Na net 5 jaar goed functioneren werd de was regelmatig niet meer goed droog. Steeds vaker weer aanzetten. Drie uur drogen werd vijf a zes uur. Garantie net verstreken. Zelf los gehaald om te kijken. Wat we aantroffen was onvoorstelbaar. Centimeters dik stof waar je maar kon kijken. En dat terwijl we na iedere droogbeurt de filters schoon maakten. Zelfs de witgoedzaak schrok bij het zien van de foto's. Helemaal schoon gezogen. Had echter geen effect. Droogt niet meer goed. Niet meer te herstellen. Je kunt niet bij de zelfreinigende condensator komen die zeer waarschijnlijk ook onder een dikke laag stof zit. Na ruim 5 jaar al moeten vervangen. Slechte prijs kwaliteit verhouding Geen Bosch meer gekocht. Nu een AEG zonder zelfreinigende condensor.

Pluspunten

• Makkelijk te programmeren

Minpunten

• Zelfreinigende condensor
  • Niet zichtbare stofophoping
  • Slechte prijs kwaliteit verhouding

Janine 30-09-2017

Teleurgesteld

Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

Wij hebben deze droger nu ruim 2 jaar. Wij hadden eerst een LG droger waar we zeer tevreden over waren maar na een aantal maanden zat er een vervelende harde piep in die LG niet kon verhelpen. We mochten een nieuwe droger uitzoeken en Mediamarkt gaf ons het advies om deze Bosch warmtedroger nemen ipv LG.
De droger ziet er erg mooi uit, is zeer stil en er komt amper warmte vrij in de ruimte.
Helaas droogt mijn was niet altijd goed dan moet ik de was opnieuw aanzetten om te drogen. Mijn beddengoed gaat in elkaar zitten doordat de droogtrommel maar 1 kant uitdraaid en komt er gekreukt uit wat bij mijn andere droger niet was. Het kreukherstellend programma werkt helaas maar tot 3,5 kg was.
De gebruiksaanwijzing is niet erg duidelijk.

Pluspunten

• Ziet er mooi ui
  • Is zeer stil
  • Geeft weinig warmte in de ruimte

Minpunten

• Droogt was niet altijd goed
  • Was komt gekreukt er uit
  • Waterbak niet goed te reinigen
  • Droogtrommel draait maar 1 kant uit
  • Slechte gebruiksaanwijzing

lili 29-04-2016

Zeer goede warmptepompdroger

Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

Onze eerste warmtepompdroger en hij bevalt erg goed. Het eerste wat opvalt is dat het washok helemaal niet meer warm wordt ..dat is natuurlijk al een bewijs dat dit apparaat efficiënter werkt en energiezuiniger is dan onze vorige condensdroger die ons hele washok verwarmde. De droogtijd is idd langer maar heb ik geen problemen mee, de was is helemaal droog. programma's zijn duidelijk en hij is makkelijk te bedienen. enig "nadeel" is dat deze niet aangesloten kan worden op een waterafvoer omdat het water hergebruikt wordt om de filter te reinigen... verder een zeer goed apparaat ben er erg tevreden over

Noorke 04-07-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

Droogresultaat is prima, handdoeken zijn bij dubbele zoom nog ietsje vochtig.
Mogelijkheden zijn zeer uitgebreidt.
Gebruiksgemak is even wennen zoals bij elke nieuwe machine, maar is wel duidelijk.
Vormgeving is een eyecatcher!!

Peter van Elteren 28-06-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

De installatiehandleiding was duidelijk dus de installatie was zeer snel en goed gelukt.
Daarna de gebruikershandleiding doorgenomen. Kwam zeer duidelijk over. De eerste droging uitgevoerd resultaat was goed. Nu nog wennen aan alle geluidjes en de resultaten van de volgende droging afwachten.

Koos A 27-06-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

Na 13 jaar afscheid genomen van onze oude Bosch wasdroger. Inmiddels een aantal keren gebruikt, even wennen aan de nieuwe display met uitgebreide mogelijkheden. Verder zeer goed droogresultaat. We nemen een voorschot op duurzaamheid er van uitgaande dat deze ook een lange periode meegaat.
Energieverbruik: ligt fors lager.

sjaak beter 26-06-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

Mooie vormgeving, op de anti kreukstand komt het wasgoed er zonder kreukels eruit. Verder gebruikt die weinig stroom. Ook de lichte strijkstand is een aanrader.

morcali 10-06-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

goed droger zeer tevreden. Ik zal mensen aanraden om tekopen. als ik wat geld zou hebben zou ik voor mijn moeder eentje halen ik hoop dat ik wat extra centjes kan verdienen. kortom ik ga voor bosch.

mariska 1981 05-06-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

Wij hebben voor de Bosch droger gekozen om de volgende eigenschappen

Grote vulopening
Voor ons de juiste programma's
Prijs kwaliteit verhouding
Energiezuinig

js1977 04-06-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

Eerste warmtedroger en ik vind het een uitkomst. Geen warme vochtige ruimte meer bij het drogen. Verder ben ik heel blij met de zelfreinigende condensator. Die voorkomt dat je binnen korte tijd weer net zoveel stroom gaat gebruiken als met de condensdroger.
Tot op heden heel blij met deze aankoop.

hulpje2014 26-05-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW86363NL

Droger werkt perfect en is een stuk zuiniger dan onze oude. Dat was 1 vd criteria om deze te kiezen. Past ook perfect bij de Bosch wasmachine. Jammer dat de deur niet om te zetten is. Staat op de wasmachine en de deuren draaien nu allebei een andere kant op.